12/1/06

ΣΑΦΑΡΙ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΙ

Σήμερα το Micra με έβγαλε ασπροπρόσωπη. Συμπεριφέρθηκε σαν πραγματικό 4Χ4, διέσχισε δρόμους και δρομάκια, πέρασε λίμνες και πετραδάκια για να φτάσει στον προορισμό του. Κορωπί φίλοι μου. Όλο το βράδυ χτες μονολογούσα… Έχω να πάω και στο Κορωπί, Παναγία μου, πώς θα φτάσω εκεί; Κι αν στρίψω λάθος; Κι αν χαθώ; Δεν ήταν καν στο χάρτη το παλιοσημείο. Κι όμως έφτασα. Και περπάτησα μέσα στις λάσπες για να φτάσω στο μεγαθήριο των μεγαλοεκδόσεων. Καλά ήταν κι εκεί. Για να δούμε. Αναμείνατε στο ακουστικό σας.
Το απόγευμα είχα άλλο ραντεβού. Το συνδύασα με window shopping στο Χαλάνδρι. Δεν πήρα τίποτα. Δεν μου άρεσε και κάτι. Θα κρατήσω τα ευρουλάκια για τις εκπτώσεις. Μόνο την Athens Voice πήρα που είναι και τζαμπέ.
Επίσης παρατήρησα σήμερα κάτι πανέμορφα κτίρια στο δρόμο για το Χαλάνδρι, την οδό Εθνικής Αντιστάσεως. Έχω περάσει χιλιάδες φορές από εκεί και δεν τα είχα δει γιατί με το αυτοκίνητο δεν βλέπω τίποτα. Ενώ σήμερα πήρα το τρόλλευ γιατί βαριόμουν να ψάχνω να παρκάρω και τα είδα όλα. Μου άρεσε πολύ το περίεργο κτίριο της Πρεσβείας της Ιαπωνίας. Είχε και κάτι άλλα σε στυλ μονοκατοικίας πολύ ωραία και φροντισμένα. Μπορεί να μην είναι σπίτια αλλά γραφεία. Ποιος ξέρει;
Βρήκα μια φωτογραφία του κτιρίου της Πρεσβείας, χαχα, το google να ναι καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: