9/7/15

Ατάκες ατάκες ατάκες

Προσπαθώ να κρατάω σημειώσεις αλλά δεν προλαβαίνω πάντα. Επίσης πλέον δεν είναι μόνο ατάκες, είναι ολόκληρες συζητήσεις μεταξύ τους, που δεν προλαβαίνω να καταγράψω. Ό,τι πρόλαβα λοιπόν, σε αυτό το ποστ.
 
 
Μιράντα, 3 χρονών και 5 μηνών.
-Αυτή τη ζωή θέλω, να μη μαζεύουμε τα παιχνίδια...
 
-Έχει και Toy Story 34;
 
Γράφουμε λίστα για το σούπερ μάρκετ.
Λέω: ψωμί.
Λέει: Παιδεία.
 
 
-Μαμά, πότε παντρευτήκατε;
-Παλιά.
-Πόσο παλιά; Όταν υπήρχαν δεινόσαυροι;
 
-          Όταν μεγαλώσω θέλω να φτιάχνω γλυκά κανονικά για τους άνθρωπους
 
 
-Μαμά να σου πω τις Δευτέρες;
-Ναι
-Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.
 
 
-          Δανάη έχεις μαύρους κύκλους;
 
 
Έκανες μπάνιο και δεν έκλαψες καθόλου
Ναι δεν ακούστηκε ούτε χικ.                   
 
 
 
 
Ατάκες Δανάης, 5 χρονών και 7 μηνών
 
-Να φάω παγωτό;
-Όχι , μόλις ήπιες γάλα.
-Αφού και το παγωτό από ασβέστιο φτιάχτηκε.
 
 
Παίζει με τις κούκλες της και μου λέει:
-Επειδή το μωρό μου ξέρεις πόσο κλαίει, αποφάσισα τη μέρα που ήρθε στο σπίτι να κοιμάμαι στο ίδιο δωμάτιο με το μωρό γιατί είναι πάρα πολύ μωρό και τότε αποφάσισα να κοιμάμαι στο ίδιο κρεβάτι. (co sleeping)
 
 
-Εννοείς τη γιορτή που είχαμε πάει τις προάλλες;
-Δεν ήταν τις προάλλες, ήταν καλοκαίρι!
 
 
 
 
Η Μιράντα δεν της δίνει το τηλεκοντρόλ. Περιμένω να δω τι θα γίνει. Έρχεται η Δανάη και μου λέει
-Μαμά, δεν μπορώ να το χειριστώ.
 
-          Μιράντα εγώ θα πάρω τη λεμονίτα μου και θα  πάω να κάτσω έξω. ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ
 
Έχει πάρει το παλιό μου κινητό να παίξει. Τη ρωτάω αν θέλει να της το ξεκλειδώσω.
-          Δεν έχει κλείδωμα. Αναγνωρίζει αν είναι χέρι παιδιού!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: