9/3/16

Art Lab - Kandinsky

Όταν εγώ ήμουν 6 χρονών, φυσικά και δεν ήξερα τον Kandisky, ούτε είχα δει το διάσημο πίνακά του με τους κύκλους. Όμως, χρόνια αργότερα, είχα ζητήσει από τη μαμά μου να μου τον ζωγραφίσει και έτσι συντροφεύει τους τοίχους μου, από το παλιό σπίτι στους Αμπελόκηπους μέχρι και το σημερινό μας σπίτι.

Πριν από αρκετό καιρό, κάποιος, που προφανώς δεν γνώριζε τον πίνακα (και πραγματικά κάτι τέτοιο είναι θεμιτό, παρόλο που ο πίνακας είναι αρκετά διάσημος) με ρώτησε αν τον έφτιαξε η Δανάη. Και τότε μου ήρθε φαεινή ιδέα.

Μπορεί ο Kandisky να ήταν ένας πολύ μεγάλος ζωγράφος, να μπορούσε να αποδώσει με μεγάλη λεπτομέρεια εκπληκτικά θέματα, όμως επέλεξε την αφηρημένη τέχνη και μάλιστα ήταν ένας από τους πρωτοπόρους της. Ένας από τους σπουδαιότερους ή μάλλον πιο διάσημους πίνακές του ήταν χρωματιστοί κύκλοι μέσα σε κουτάκια. Κάτι που θα μπορούσε να κάνει ο οποιοσδήποτε, πόσο μάλλον ένα παιδί!

Ο πίνακας ονομάζεται "Squares with Concentric Circles" και χρονολογείται το 1913.
Το πείραμα με φόντο τον πίνακα του Kandisky για έμπνευση είναι από τον περασμένο Οκτώβριο, εξ ου και τα κοντομάνικα.

Η Δανάη προτίμησε να φτιάξει και σύμβολα στα κουτάκια, η Μιράντα παρέμεινε στο γνωστό μοτίβο αλλά χωρίς κύκλους, κι εγώ έκανα τα δικά μου!











Δεν υπάρχουν σχόλια: