4/9/09

Με πολύ φαντασία... στην εγκυμοσύνη!

Περιδιαβαίνοντας από site σε site ψάχνοντας για αγορές που αφορούν εμένα στην εγκυμοσύνη, εμενα στη λοχεία, εμένα στο ψυχιατρείο μετά τη λοχεία, το μωρό στο μπάνιο, στη βόλτα, στο παιχνίδι, στο κρεβάτι και πάει λέγοντας έχω ανακαλύψει κάτι διαμαντάκια που δεν μπορώ παρά να μη τα μοιραστώ μαζί σας, να σκάσει λίγο το χειλάκι σας, γιατί έρχονται δύσκολες ημέρες!!!! Πάτα πάνω στις φωτογραφίες για να τα δεις καλύτερα!

Στιβαζοπαιχνιδόκουτο: σύνθετη λέξη που σημαίνει στιβάζω τα παιχνίδια σε ένα κουτί, όχι ένα οποιοδήποτε κουτί, το στιβαζοπαιχνιδόκουτο. Και λέω στο παιδί μου που μαθαίνει να μιλά: "φέρε ένα παιχνίδι από το στιβαζοπαιχνιδόκουτο να παίξουμε, αγάπη μου" ή "μάζεψε τώρα όλα τα παιχνίδια σου και βάλτα στο στιβαζοπαιχνιδόκουτο αλλιώς δεν θα πάμε βόλτα!"


Mamaflage: ξενική λέξη, λογοπαίγνιο του κατασκευαστή με το καμουφλάζ. Γιατί η μάνα θέλει να θηλάσει σε εξωτερικούς χώρους και καλά κάνει... αλλά δεν θέλει να παίρνουν όλοι μάτι το βυζί της, οπότε βάζει το mamaflage και είναι μια κυρία! Βγαίνει και σε Feeding Shawl που κάνει πιο πολύ κάτι σε Χίλιες και μια Νύχτες, αναλόγως τις προτιμήσεις της μάνας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: