28/1/13

Ατάκες Δανάης -Μαμά, μιλάω τούρκικα;

Έτσι για να γελάσει λίγο το χειλάκι μας σας παραθέτω πρόσφατες, λαχαριστές ατάκες τρίχρονης Δανάης.


Εγώ: Μπράβο, φτιάχνεις τόσο εύκολα το παζλ.
Δανάη: Να σου πω κάτι; ΜΕΓΑΛΩΣΑ.
Εγώ: Δεν το περίμενα να μεγαλώσεις τόσο γρήγορα.
Δανάη: Αφού έπρεπε να το περιμένεις.


Κλείνει τον υπολογιστή αμέσως μόλις της το λέω.
-Είδες; Την ακούω την μανούλα μου.

Ακούμε ραδιόφωνο στο αυτοκίνητο.
Μπαίνει το αγαπημένο της, το Rain over me.
-Θα βάλει και τον Σάκη. Γιατί ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

Περνάμε έξω από το θέατρο με την παράσταση "Άντρες έτοιμοι για όλα"
Βλέπει την αφίσα.
-Τι είναι αυτό;
-Θέατρο.
-Εδώ πρέπει να έρθει ο μπαμπάς.

Βρέχει και ρίχνει κεραυνούς και βροντές.
-Δεν θέλω να βλέπω τον αστράφτη.

Η ξαδέλφη της: Δανάη, έχεις κάνει κοιλίτσα.
Δανάη: Ναι αλλά έχω μικρό στήθος.

Της εξηγώ ότι πρέπει να βγάλει της πιτζάμες της και να ντύθεί.
Εγώ κι η αδερφή της έχουμε ντυθεί.
-Μαμά δεν έχεις ντυθεί. Φοράς ακόμη τα γυαλιά σου.
(δηλαδή δεν είχα βάλει τους φακούς μου.)

Περπατάμε στο δρόμο. Βλέπει ένα γκαράζ, μπερδεύεται και το λέει: Γκαζάρ
-Μαμά μιλάω τούρκικα;
 

1 σχόλιο:

Tessie είπε...

Καλά έχω πέσει κάτω από τα γέλια. Το καλύτερο μου είναι αυτο που σου είπε οτι μεγάλωσε. Να σου πω την αλήθεια κάθομαι μερικές φορές και την χαζεύω και λέω όντως οτι έχει μεγαλώσει και οι ατάκες που λέει είναι απίστευτες.