25/11/05

ΤΡΟΜΑΖΩ

Έχω πραγματικά τρομάξει με το τι γράφει ο καθένας στο blog του. Διαβάζω κατεβατά αγνώστων εδώ και δυο ώρες τώρα και έχω εθιστεί. Πόσα να βάλω στα favourites, να παρακολουθώ τη ζωή τους, χωρίς να επεμβαίνω, έτσι απλά να διαβάζω τα νέα τους και τις φιλοσοφικές τους αναζητήσεις; Είναι τόσο δύσκολα τα πράγματα εκεί έξω;
Διαβάζω τα πρώτα ποστ σε κάθε blog που ανοίγω. Να δω πόσο δειλά ξεκίνησαν και τι τέρατα έχουν γίνει. Λες κι εγώ σε λίγους μήνες να έχω φτιάξει το δικό μου μπεν χουρ. Μετά από λίγο γράφεις μόνο για να σε διαβάζουν οι άλλοι. Αλλιώς θα έγραφες στο τετράδιο σου, αυτό με τις καρδούλες. Θα έχουν ταλέντο όμως μερικοί. Δεν γίνεται αλλιώς, αφού έχω κολλήσει τη μούρη μου στην οθόνη και ρουφάω ιστορίες. Τι να πω; Είναι περίεργο αυτό που μου συμβαίνει. Όπως την πρώτη μέρα που μπήκα στο ίντερνετ, στο icq πριν τόσα χρόνια και ανακάλυψα έναν κόσμο ολόκληρο. Ψεύτικο; Αληθινό; Αυτό με τα Blog ου καθενός είναι απίστευτο, πιο τρομακτικό. Θα συνεχίσω το scary εγχείρημα μου αύριο, που θα είμαι πάλι μοναχούλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: