30/11/05

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ

Νομίζω πώς ήρθε η ώρα να γράψω το γράμμα μου στον Άγιο Βασίλη, να του ζητήσω αυτά που θέλω. Θα το γράψω τώρα, νωρίς, νωρίς για να προλάβει. Του δίνω ένα μήνα διορία.
  • Θέλω λεφτά (για να σας πάρω δώρα βρε κουτά)
  • Θέλω δουλειά (για να πάρω εκείνα τα λεφτά που λέγαμε)
  • Θέλω να είμαι όμορφη φέτος τα Χριστούγεννα (και γλυκιά και ήρεμη και καλή)
  • Θέλω όλοι οι δικοί μου άνθρωποι να είναι ευτυχισμένοι (να χαμογελάσει κι η μαμά μου)
  • Θέλω να κλείσουμε γρήγορα το ταξίδι για τη Βουδαπέστη για να ξέρω πότε να βάλω την αντίστροφη μέτρηση.
  • Θέλω να μην πάρω πολλά δώρα τα Χριστούγεννα, λίγα και καλά (εξάλλου έχω και γεννέθλια νωρίτερα ;-) )
  • Θέλω να βρω έναν τρόπο να αυξηθεί η ταχύτητα στη σύνδεση μου (άγιε μου βασίλη βάλε ένα χεράκι)
  • Θέλω να κάνω βόλτες στην Αθήνα σαν τουρίστας
  • Θέλω να φτιάξω το αυτοκίνητο (κάτι ψιλά όχι τίποτα σοβαρό)
  • Θέλω να χάσω εκείνα τα κιλά που λέγαμε (αλλά δεν καίγομαι κιόλας)
  • Θέλω να σκεφτώ αν αξίζει να συνεχίσω αυτό το γράμμα, αυτό το blog, αυτό το στυλ ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: