27/11/06

Παλιές σκέψεις καθόλου σκουριασμένες.

Θα καθαρίσω το μυαλό μου από κάθε περίεργη σκέψη. Θα γίνω αέρινη και ανάλαφρη. Όλα όσα συζητήσαμε μου έκαναν τόσο καλό. Έχω τόσο πολύ ανάγκη να σε ακούω να μου μιλάς. Kαι σιγά σιγά καταλαβαίνω το αυτονόητο. Ότι η αγάπη μας είναι ό,τι πιο σημαντικό υπάρχει. Κι εγώ την άφησα σε δεύτερη μοίρα, έκανα το λάθος. Aλλά μόνο για λίγο αγάπη μου… Eπανέρχομαι, σε καταλαβαίνω, κατανοώ κάθε στιγμή σου γιατί τη ζω μαζί σου. Kαι είμαι δίπλα σου από σήμερα και για πάντα. Γιατί η αγάπη δεν υπάρχει μόνο όταν ο άλλος είναι βολικός και ευχάριστος. Eίναι κι όταν υπάρχουν δύσκολες στιγμές. Aυτό δεν το είχα χωνέψει. Ήρθαν τα δύσκολα ξαφνικά και αιφνιδιάστηκα. Όμως τώρα παίρνω δύναμη από εσένα και σου υπόσχομαι. Θα αλλάξω και θα το δεις. Σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου. Είσαι στ’ αλήθεια ο άνθρωπος μου κι ελπίζω να είμαι κι ο δικός σου.

Όλα αλλάζουν ξανά

Και κάνουμε μια νέα αρχή

Πιο ξεκάθαρη

Όσο και η αγάπη

Έτσι νιώθω

Θέλω να ζήσω μαζί σου

Μια ζωή

Με όλα όσα έρθουν και φύγουν

Θέλεις κι εσύ;

Η καρδιά δεν πονάει πια

Της μίλησες και έγινε καλά

Να της μιλάς

Αυτή η καρδιά έχει εσένα μέσα της

Πάντα θα σε έχει

Θέλεις να αγαπήσεις κι άλλο αυτό

Το κοριτσάκι που έγινε γυναίκα

Και σκέφτεται εσένα

Πριν, μετά και πάντα;

Θέλεις να με αγαπήσεις

Όχι όπως παλιά, όπως τώρα;

Mπροστά μου τώρα

Ανοίγεται ένας τόσο

Όμορφος κόσμος!

1/4/2004

Δεν υπάρχουν σχόλια: