15/3/07

1,2,3 πάμε

Παρακαλούνται όσοι επισκέπτονται τη σελίδα μου και εργάζονται σε μεγάλους εκδοτικούς οργανισμούς, με την προϋπόθεση ότι τους αρέσει αυτό που διαβάζουν, να με καλέσουν για συνέντευξη, μήπως ξεκινήσω κι εγώ κάποια στιγμή την καριέρα μου. Χε χε.

Επίσης…

Σήμερα μου ήρθε ο φάκελος που εγώ η ίδια είχα στείλει, άδειο και με δύο γραμματόσημα κολλημένα, στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο να με ενημερώσουν ότι πληρώ τις προϋποθέσεις εισαγωγής και θα λάβω το διδακτικό υλικό Ιούνιο-Ιούλιο. Ψάχνοντας γενικά στο forum του ΕΑΠ η αλήθεια είναι ότι έχω ψιλοτρομάξει με το επίπεδο και δεν ξέρω τι να περιμένω.

Επίσης…

Συνεχώς διαβάζω ότι τα blogs που απλά μοιάζουν με ημερολόγια είναι βαρετά και δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Δηλαδή μόνο τα πολιτικού και κοινωνικού χαρακτήρα κείμενα έχουν λόγο ύπαρξης εδώ; Υπάρχει ούτως ή άλλως τόση σαβούρα στο internet, αφήστε μας να κάνουμε κι εμείς το κομμάτι μας.

Έχω μια αισιοδοξία αυτές τις μέρες. Το καινούριο μας φωτιστικό σας αρέσει;

Δεν υπάρχουν σχόλια: