2/6/09

Fight Club


Τον τελευταίο καιρό τσακώνομαι πολύ. Με αγνώστους. Στα όνειρά μου. Προχτές τσακώθηκα με μια κυρία στο γκισέ του αεροδρομίου που δεν μου σφράγιζε το διαβατήριο και με καθυστερούσε όλο υφάκι. Και χτες πάλι στο σούπερμαρκετ νομίζω με μια κυρία που ήθελε να πάρει το τελευταίο απορρυπαντικό που ήθελα κι εγώ! Μιλάμε για νεύρα, να ξυπνάω τόσο φορτωμένη, να θέλω να τους πλακώσω όλους στο ξύλο. Είχα ακούσει για τα περίεργα όνειρα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά αυτό το πράγμα είναι φοβερό. Όχι τίποτα άλλο, φοβάμαι μην πνίξω κανένα διπλανό μου πάνω στην ώρα της κρίσης και δεν το καταλάβω….


P.S. Στη φωτογραφία, φυσικά εγώ με το ριγέ μαγιό, χωρίς να έχω πάρει γραμμάριο επιπλέον κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης (στα όνειρά μου κι αυτό βεβαίως βεβαίως!!)

4 σχόλια:

One Happy Dot είπε...

καλέ να σου φέρω μια Nutella (στο κεφάλι...απαλά) να ξυπνήσεις? Τσώπα και είναι ωραία νεύρα αυτά! (pauvre Jim!)

Ανώνυμος είπε...

A, τώρα κατάλαβα ότι η πινακίδα στο φράχτη "Προσοχή δαγκώνει" δεν ήταν για το σκύλο....

Chris

If...ιγένεια είπε...

Δεν λες παλι καλα, που τσακωνεσαι μονο στον υπνο σου? ;p

mirelen είπε...

One happy dot, δεν μου αρέσει η σοκολάτα αυτές τις ημέρες!!!


Chris, ναι δαγκώνει για αυτό και να προσέχετε!


Ιf..ιγένεια... καλώς την! Ναι πάλι καλά.... αλλά προς το παρόν!