22/4/10

Η μαμά θυμήθηκε το blog!


Πολύ τηλεγραφικά, αρχίζω και κοιμάμαι κάπως καλύτερα τα βράδια, με μικρές εξαιρέσεις για να μην ξεχνιόμαστε, μου πέρασε η παρανοική ανάγκη να φτιάχνω συνέχεια γλυκά και να τα τρώω, τώρα λέω να κάνω καμια δίαιτα, το μωράκι μου μεγαλώνει και χαμογελά στους πάντες, έχει εκπληκτική φωτογένεια και τη φωτογραφίζω συνεχώς, κάνει τούμπες και γυρνάει μπρούμυτα και ανάσκελα σε χρόνο dt, θηλάζω αποκλειστικά εδώ και 5 μήνες αλλά σε μια εβδομάδα θα έχουμε την πρώτη μας επαφή με το κουτάλι, οργανώνουμε τη βάφτιση για το Σεπτέμβριο και συγχρόνως αποταμιεύουμε χρήματα για τη σεζόν γάμων και βαφτίσεων Μαϊου-Ιουνίου, παραγγέλνω μανιωδώς πράγματα (κυρίως για τη μικρή) από το ίντερνετ, ολοκλήρωσα την τελευταία εργασία για φέτος και πρέπει να διαβάσω λίγο για τις εξετάσεις του Ιουνίου και παράλληλα έχω στο μυαλό μου το νέο project που θα απασχολήσει εμένα και μια φίλη στο άμεσο μέλλον (μόλις βρούμε λίγο χρόνο θα σας το ανακοινώσουμε), βγαίνουμε βόλτες με το καρότσι, βγάλαμε τον ποδόσακο και νιώθουμε πιο ελαφρείς, φοράμε καπελάκια και ανυπομονούμε να βάλουμε κάτι καυτά σορτσάκια που μας πήρε (ποιος άλλος;) η γιαγιά μου, που την αγαπάμε πολύ!! Ο μπαμπάς μας μας βοηθά και μας πάει βόλτες με το αυτοκίνητο, βάζουμε free 98, που τα σπάει και ονειρευόμαστε τα ταξίδια που έρχονται, με μπεμπάκι of course!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: