7/3/12

Ατάκες Δανάης

Το χρυσό μου κορίτσι έχει αρχίσει και λέει εξυπνάδες και η μαμά φυσικά κάθεται και τις γράφει σε τετραδιάκι για να μην τις ξεχάσει. Γελάμε πολύ με τη Δανάη, γιατί έχει χιούμορ και είναι μόλις 2 χρονών!!
Βάφω κατά λάθος το τραπέζι της με μαρκαδόρο. Με κοιτάει με κατανόηση και λέει: Όχι επίτηδες!

Τη φιλάμε.
-Όχι φιλί, έχει καφέ μέσα!

Ο μπαμπάς της χορεύει τρελά!
-Όχι έτσι, θα χτυπήσεις!

-Δανάη, έλα να σε ντύσω.
-Όχι τώρα, δουλειές κάνω τώρα!

Βάζει μια χαρτοπετσέτα πάνω στο κέικ.
Μου λέει: - Μύγα θα 'ρθει!

Με τη γιαγιά στο τηλέφωνο.
-Γιαγιά, βρέχει.
-Και πώς θα έρθω παιδάκι μου τώρα που βρέχει;
-Τρέχοντας.

-Δανάη μάζεψε τα παιχνίδια σου!
- Δεν μπορώ, έχω μωρό στην κοιλιά!

Ο μπαμπάς της αναφωνεί: - Είσαι το παιδί μου!
-Όχι παιδί, κόρη!

-Δώσμου ένα φιλί!
-Φοράω κραγιόν!

Ψάχνει τα καλλυντικά μου. Βρίσκει μια μάσκαρα.
Εγώ:- Αυτό δεν είναι για παιδάκια.
Αυτή:- Μόνο μπαμπάδες, μαμάδες.
Εγώ: -Ούτε για μπαμπάδες. Μόνο μαμάδες.
Αυτή:- Ούτε Δανάηδες.

Έρχεται πολύ κοντά στην κοιλιά μου και φωνάζει (προφανώς στο μωρό)
-Βγες έξω τώρα!

Απευθυνόμενη στον μπαμπά της
-Έλα εδώ αγοράκι!

-Μήπως δεν άκουσες τι σου είπα; Χάλασαν τα αυτιά σου;
-Όχι εδώ είναι, θέση τους.

Ακούμε ραδιόφωνο.
-Είναι Αντέλ.
Όντως ήταν, δεν έχω ιδέα που το ήξερε!!!

-Κάτσε να πάρουμε τον Παναγιώτη.
-Δεν είναι σκάιπ.

Θέλει να μου δείξει κάτι.
-Έλα εδώ μαμά. Έχει γέλιο!


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Α, έχω χάσει επεισόδια!
΄Ερχομαι το απόγευμα για καφέ!

Χ.

pk είπε...

tha sas kanei auti na trehete....

Ανώνυμος είπε...

ευτυχως ειχα την τυχη να το διαβασω αυτο το τετραδια με τις ''χειρογραφες'' ατακες ...αυτα τα στρογγυλα γραμματα ποοοσο πισω με πηγαν...!!!!

Σοφία είπε...

Πω πω τέλεια είναι!!! Αυτά να σκέφτεσαι για να ξεπερνάς το σοκ των terrible two's :-)