18/1/14

Ο στόχος, η «δουλειά» και μια βαλεριάνα

Πολλές φορές ενθουσιάζομαι με κάτι και μετά το αφήνω. Το ξεκινάω με πολύ όρεξη και μετά λόγω συνθηκών, πάει πίσω και ξεχνιέται. Τα τελευταία χρόνια, χάρη στα παιδιά, το έχουμε ρίξει πολύ στη χειροτεχνία, χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά που περισσεύουν στο σπίτι σε σημείο που η Δανάη προχτές που έβαλε ένα χανζαπλάστ με ρώτησε αν τα πλαστικά χαρτάκια που είναι για πέταμα να τα κρατήσουμε για καμιά κατασκευή.
Και επειδή δεν έχω δουλειά, ξεκίνησα δουλειά. Ξεκίνησα να φτιάχνω διάφορα πράγματα με τη ραπτομηχανή, με την οποία ξεπεράσαμε τη σχέση μίσους που μας είχε απομακρύνει και τώρα έχουμε γίνει οι καλύτερες φίλες. Έφτιαξα μαξιλάρια διακοσμητικά για το παιδικό δωμάτιο και μαξιλαροθήκες για τις μικρές γιατί δεν έχουν αρκετές. Φτιάχνω άπειρες κορδέλες για τα μαλλιά των κοριτσιών (γκούχου γκούχου, η Μιράντα δεν έχει μαλλιά) και λαστιχάκια με φιόγκους κλπ. Δεν ανακάλυψα την πυρίτιδα, το μισό ίντερνετ αυτό κάνει αλλά μου κάνει τόσο καλό αυτή η «δουλειά», μέσα στα διαλλείμματα της ημέρας, τα λεπτά που με αφήνουν να δουλέψω, είναι η ψυχοθεραπεία μου.
Θέλω λοιπόν να ξεκινήσω να ανεβάζω μερικές από τις πιο προσεγμένες δημιουργίες μου στο μαγαζάκι μου που είχε αραχνιάσει στο etsy και να γίνω πάμπλουτη (μπου χα χα). Βασικά, θα ήθελα απλά να φτιάχνω πράγματα για άλλους με το μικρότερο δυνατό κέρδος, μόνο και μόνο για την«δουλειά» και τη δημιουργικότητα και την υπέροχη διάθεση που μου προσφέρει ο «δικός μου χρόνος» μέσα στο σπίτι. Θέλω για το 2014 να φτιάχνω κάτι κάθε μέρα. Μόνη μου ή μαζί τους. Έχουν αρχίσει και σέβονται την ανάγκη μου να μείνω λίγο μόνη μου, ακόμη και το μικρό και παίζουν αρκετά μαζί. Οπότε υπάρχει χρόνος και λιγοστεύουν οι τύψεις μου, όταν τις αφήνω. Σήμερα, π.χ. παίζανε τόσο καλά μαζί και το μυαλό αυτού του μικρού θα με τρελάνει, γιατί παίζει κανονικά roleplaying (έλεγε σε κάτι playmobil  μπροστά από ένα αυτοκίνητο «μπείτε μπείτε μέσα, όλοι!!!)
Επίσης, επειδή «σε δουλειά να βρισκόμαστε», θα ξεκινήσω σιγά σιγά την προετοιμασία του πάρτυ της Μιράντας, η οποία κλείνει τα δυο το Μάρτη. Και της ετοιμάζω τρελό πάρτυ με θέμα τον ύπνο, βασικά την έλλειψή του. Κρεββατάκια, μαξιλάρια και μια βαλεριάνα για τη μαμά.
 

1 σχόλιο:

παιδικο παρτυ είπε...

Οταν 'πιάνουν' τα χέρια σου φτιάχνεις καταπληκτικά πράγματα. Το κολλάν..ΤΕΛΕΙΟ !!!όπως & πολλά άλλα. Ιδέες για δημιουργικά απασχόλση σε παιδικό πάρτυ από ανιματέρ-ψυχαγωγούς δείτε & το site μας www.polyparty.gr