19/2/14

Φτιάξε κολάν σε 5 λεπτά

Κοίτα για να φτιάχνω εγώ ποστ με τουτόριαλ ραψίματος πάει να πει ότι δεν είμαι και πολύ καλά ή ότι έχω ξετρελαθεί με τη ραπτομηχανή μου....

Λοιπόν πρόκειται για τον πιο εύκολο τρόπο να φτιάξεις κολάν με υπέροχο σχέδιο που το διαλέγεις εσύ. Ψάχνεις και βρίσκεις κάλτσες γυναικείες μέχρι το γόνατο, υπάρχουν καταπληκτικά σχέδια και αρκετά φθηνά στην αγορά. Το tutorial είναι από το how does she.

Λοιπόν έχουμε και λέμε, υλικά;
Ένα ζευγάρι ψηλές γυναικείες κάλτσες μέχρι το γόνατο.
Λάστιχο
Ραπτομηχανή (υποθέτω ότι δεν γίνεται και στο χέρι)
Ψαλίδι
 Κόβουμε τις μύτες (συνήθως είναι σε άλλο χρώμα και αυτό βοηθάει να τις κόψουμε σωστά)
 Κόβουμε στο πλάι μέχρι εκεί που αρχίζει ο αστράγαλος.
 Θα μοιάζουν κάπως έτσι.
 Γυρίζουμε τη μία κάλτσα ανάποδα.
 Βάζουμε τη κάλτσα που είναι από την καλή μεριά μέσα σε αυτή που είναι στην ανάποδη. Έτσι οι δύο καλές πλευρές θα είναι μαζί.
 Ευθυγραμμίζουμε τα ίδια σημεία, τον αστράγαλο και τις άκρες.
 και ράβουμε γύρω γύρω.
 Σε αυτή τη φάση δεν το πίστευα, ήμουν σίγουρη ότι έχω κάνει κάτι λάθος, αλλά αν βγάλετε τη μια κάλτσα και τη γυρίσετε από την καλή, το κολάν σας θα είναι σχεδόν έτοιμο!!

 Μετράτε το λάστιχο στη μέση του παιδιού και το ράβετε.


 Μετά με το γνωστό τρόπο, καρφιτσώνετε το λάστιχο σε τέσσερις μεριές για να ραφτεί σωστά και ράβετε.





Έχω φτιάξει ήδη τρία κολάν για τη Μιράντα..... έχω ξετρελαθεί..... είναι πανεύκολο!!!!

Οι φωτογραφίες είναι από το How does she.


Υποτίθεται ότι η ηλικία που απευθύνεται το τελικό μέγεθος είναι από 12-18 μηνών και ίσως για 3.5-4 χρονών αδυνατούλι όμως.

4 σχόλια:

not-just-mums είπε...

και με τις φωτογραφίες που βλέπω και πάλι πανδύσκολο μου φαίνεται, αλλά μπράβο, όχι μπράβο.

mirelen είπε...

ναι μωρέ, κάνω αυτά που κορόιδευα κι εγώ πριν είκοσι χρόνια....

Crazy Tourists είπε...

Τέλειο!!!!

γκαρνταρόμπα είπε...

Πολύ ωραίο blog! Πρέπει να δοκιμάσω να κάνω ένα για την κορούλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!