2/4/14

Κι άλλα μικρά σπίτια στο λιβάδι

Έκτός από αυτό το blog το οποίο έχω χρόνια τώρα... πρόσφατα έχω φτιάξει και το Happy Mail και ήδη έχω οργανώσει 3 ανταλλαγές φακέλων μεταξύ αγνώστων! Πόσο το ευχαριστήθηκαν οι συμμετέχοντες δεν λέγεται; Τα μηνύματα ήταν συγκινητικά και για αυτό συνεχίζουμε.... Για αυτό είπα να το γράψω κι εδώ, για να το δείτε, κι αν σας ενδιαφέρει να λάβετε μέρος. Αυτή τη φορά το θέμα είναι ένα τραγούδι. Εδώ περισσότερες πληροφορίες.
Για την πρώτη ανταλλαγή δείτε εδώ.
Για τη χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή εδώ.
Για την παραμυθένια ανταλλαγή εδώ.
 
Και ακολουθήστε το Happy Mail στο fb
 
 
Μέρος δεύτερο, παράλληλα με όλα φτιάχνω πράγματα. Αντιγράφω, εμπνέομαι, δημιουργώ και ενίοτε πουλάω. Το My Little Corner είναι η πλατφόρμα για να προβάλω ό,τι κάνω, είτε πρόκειται για πάρτυ, χειροτεχνίες, καλλιτεχνικές ανησυχίες, ραψίματα και πειράματα.
Μέχρι τις 20/4 έχω έκπτωση 10% στο etsy shop μου και φυσικά δέχομαι και custom orders για οτιδήποτε χειροποίητο. Αν λοιπόν σκέφτεστε να κάνετε ένα πάρτυ ή χρειάζεστε βοήθεια για μια βάπτιση ή αν θέλετε κάτι για το σπίτι ή για το παιδικό δωμάτιο, δώστε μου μια ευκαιρία.... και δεν θα σας απογοητεύσω!
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: