21/4/15

Η νεράιδα


Μαμά εσύ τα έγραφες; Τα σημειώματα της νεράιδας εσύ τα έγραφες;

Πες μου την αλήθεια.

Νιώθω τύψεις σε όλο μου το κορμί.

Δεν ήθελα να ρωτήσω, αλλά κάτι μέσα μου μου το έλεγε.

Όλος ο οργανισμός μου.

Ένιωθα έναν πιεσμό που μου έλεγε ‘ρώτα, ρώτα’.

Τις έχεις κρατήσει τις ζωγραφιές που έστειλα στη νεράιδα;

Είσαι η καλύτερη μαμά του κόσμου.

Η καρδιά μου έχει σπάσει.

Καλύτερα να μη σε είχα ρωτήσει.

 

*κάποια στιγμή σύντομα θα ανακαλύψει ότι δεν υπάρχει και Αι Βασίλης

*της εξήγησα πως μεγαλώνει (5+) και το μυαλό της μεγαλώνει κι αυτό και σκέφτεται περισσότερα πράγματα, γι΄αυτό έφτασε στο σημείο να με ρωτήσει αν υπάρχει τελικά στα αλήθεια αυτή η νεράιδα. Τώρα που θέλει να μάθει την αλήθεια, θα πρέπει να ξέρει ότι η αλήθεια δεν είναι πάντα καλή. Αλλά τουλάχιστον δεν σου λέει κανείς ψέμματα.

* δεν πειράζει που χάλασε η μαγεία, αλλά κάτι άλλαξε. Μεγαλώνει. Αλλάζει το μυαλό της. Γίνεται ένας υπέροχος άνθρωπος. Τρομάζω. Τρομάζει κι αυτή.
 
*η νεράιδα προέκυψε από ένα δώρο που μας έκανε η ξαδέλφη μου από την Ιρλανδία.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: