27/11/08

Ασυναρτησίες


Διακρίνω μια μικρή μελαγχολία να πλησιάζει για αυτό προβάρω το καλύτερο χαμόγελό μου στον καθρέφτη, βάζω προσεκτικά το καινούριο μου κραγιόν και τα καλύτερα μου ρούχα και διώχνω τις κακές σκέψεις μακριά, θα ακούσω κουλτουριάρικα τραγούδια, δεν θα σταματήσω στις τελείες, θα βάλω μόνο κόμματα, θα αντισταθώ στην αγκαλιά που μου προσφέρει η γάτα μου και θα συρθώ μέχρι το Παλλάς, γυρίζοντας αργά, θα κοιμάσαι, δεν θα σε προλάβω, θα σε κοιτάξω κλεφτά κάτω από το πάπλωμα, είναι μικρό μου είπες, δεν μας χωράει, κρυώνεις και τραβάς, ζεσταίνεσαι και πετάς, τα πρωινά είναι πιο δύσκολα τώρα, γίνονται αμέσως μεσημέρι, το βράδυ να προλάβω να ανοίξω τα φώτα, μη μας φάνε τα σκοτάδια, μέσα μου ανάβει ένα λαμπάκι, υπενθύμιση, για όλα αυτά που δεν κατάφερα, τα τικ που δεν συμπλήρωσα στην προσωπική μου σελίδα, τα τικ που έρχονται, θα ήθελα πραγματικά να κερδίσω κάτι, σπάνια κερδίζω σε διαγωνισμούς, αυτός ο συγκεκριμένος δεν έχει ημερομηνία λήξης, μπορείς να στέλνεις κουπόνια συμμετοχής, όσα θέλεις, κάποια στιγμή θα κληρώσει, θα γράφει το όνομά σου, θα πρέπει να πας το παραλάβεις ή θα σου το στείλουν πακέτο, ποιος ξέρει, κολλάω προσεκτικά το γραμματόσημο, αρχίζουν κι οι εκπτώσεις, ίσως κάτι κερδίσω εκεί, ένα δύο ευρώ, για να τονώσω την ψυχολογία, πιάνομαι από την άκρη του τρένου, σαν το Βίνσεντ παλιά και αφήνω τον αέρα να μου πάρει τα μαλλιά.

Στην επόμενη στάση κατεβαίνω.


Photo από flickr


3 σχόλια:

One Happy Dot είπε...

Που τον θυμήθηκες τον Βίνσεντ??? Το πιο ωραίο τέρας ever! Λοιπόν οι ασυναρτησίες είναι η καλύτερη απόδειξη ότι το μυαλό μας λειτουργεί κανονικά και ότι κόντρα στα στερεότυπα εμείς εξακολουθούμε να σκεφτόμαστε και να λειτουργούμε...ασυνάρτητα, ελεύθερα, παράλογα...
BTW...κρίση ηλικίας ήταν αυτό που έπαθες! Μεγειά! :)

Ανώνυμος είπε...

to siglonistikotero olon einai poios ithopios einai o vincent...
http://www.imdb.com/name/nm0000579/

giati toso anamoikta sinaisthimata se to mikro hroniko diastima?

prin ena mina itan pou ola itan teleia sto kainourio spiti!!!

den thelo itopotheies...

thelo trela parti...

tora pou anakalipsame to alcool...

i mipos auto ftaei...kapsate egefalika kitara?

mirelen είπε...

Dot, ναι ναι ναι! Συμφωνώ και χαίρομαι που με καταλαβαίνεις! Όσο για τον Βίνσεντ, προδίδουμε την ηλικία μας, κι ας περνάμε κρίση!

Panos, αμάν είναι ίδιος ο καημένος! Έχει κάνει και καριέρα μετά το ρόλο που τον ανέδειξε!! Για τα ανάμικτα, όλα είναι τέλεια ακόμη, απλά καμιά φορά μας βγαίνει το ποιητικό και η ασυναρτησία πάει πακέτο! Πλάκα πλάκα μάλλον φταίει και το αλκοόλ!