27/11/09

Tomorrow...



Λοιπόν άδειασα τη μηχανή, φόρτισα τη μπαταρία, πήρα ωραίες χαρτοπετσέτες για να σας κεράσω ένα γλυκάκι, έφτιαξα το μαλλί, τα νύχια, μαγείρεψα για να μη βρει ευκαιρία και ξενοτρώει ο μπαμπάς, πήγα στο Μητέρα και έκανα τις εξετάσεις για να τελειώνω από σήμερα, μίλησα με γιατρό και μαία, μίλησα με –έτοιμη-να-βάλει-τα-κλάματα- μαμά μου, ξαναδιάβασα το συγκινητικό e-mail της αδερφής μου, έπιασα την κοιλιά μου και της είπα «αύριο, τέτοια ώρα θα σε γνωρίζω» και κάθισα ένα λεπτό να το σκεφτώ, γιατί νομίζω ότι δεν έχω συνειδητοποιήσει τίποτα ακόμη. Ούτε τι θα γίνει αύριο, ούτε μεθαύριο, ούτε την άλλη εβδομάδα που με το καλό θα γυρίσουμε στο σπίτι μας! Έριξα μια κλεφτή ματιά στο δωμάτιο, στο στρωμένο κρεβατάκι που την περιμένει, άνοιξα την ντουλάπα, είδα τα μικροσκοπικά ρουχαλάκια, ξεχώρισα αυτά που θα φορέσει στην πρώτη της μεγάλη έξοδο, αυτή από το μαιευτήριο στο σπίτι, τα οποία μόλις τα είδε ο μπαμπάς της άρχισε να γελάει, ούτε κι αυτός ξέρει τι τον περιμένει. Το πρώτο παιδί, όλοι το λένε, είναι σαν τον πρώτο σου έρωτα. Χτες έλεγα στον μπαμπά «είσαι ό,τι καλύτερο έχω» και μου είπε «σύντομα θα έχεις κι άλλο καλύτερο». Με δυο «καλύτερα» πώς να μη νιώθω ότι απόψε θα κοιμηθούμε σε ροζ συννεφάκι, τελευταία φορά, μόνοι μας, σε αυτό το σπίτι…

4 σχόλια:

Naf είπε...

λοιπόν μπράβο, τα καταφέρατε οικογενειακώς και με πήρανε τα ζουμιά!! καλώς να μας έρθει η φιλενάδα και γερή!

Ανώνυμος είπε...

για εμας φετος ο αγιος βασιλης εφτασε νωρις...
μας εφερε ενα δωρακι τοσο δα μικρο,λαμπερο,ομορφο,καλο...το παιδακι μας..το κοριτσακι μας
ειναι η πρωτη φορα που η καρδια μου χτυπαει τοσο δυνατα
ειναι η πρωτη φορα που η συγκινηση με συνεπαιρνει και με ταξιδευει..
και σε αυτο το ταξιδι δεν ειμαι μονος..
εχω αυτο το μικρο πλασματακι και εσενα που με τοση αγαπη και υπομονη το μεγαλωσες και το προετοιμασες για να ερθει η στιγμη που θα το κρατησω στην αγκαλια μου
σε ευχαριστω για ολα οσα εκανες και για ολα οσα θα κανεις
σου υποσχομαι οτι θα κανω οτι περναει απο το χερι μου για να εισαι παντα ευτυχισμενη και χαμογελαστη
γιατι το αξιζεις γιατι...εισαι εσυ
οσο για σενα μικρη μου ξεκιναει ενα πολυ ομορφο ταξιδι στη ζωη
γεματο χαμογελα, λουλουδια, χρωματα και ατελειωτες λιακαδες
θα ειμαι διπλα σου να ζω την καθε σου στιγμη και να μη νιωσεις ποτε μονη και φοβηθεις
ο ερχομος σου μου εδωσε τοση χαρα και αυτη τη χαρα θα την μοιραζομαι καθημερινα μαζι σου
στις μικρες και στις μεγαλες μας στιγμες
Σε αγαπω πραγματικα,αληθινα,παντοτινα...

ο μπαμπας σου

AVRA είπε...

να σας ζησεις η κορουλα!

μαμα και κορη γερες δυνατες και ευτυχισμενες!

μπαμπα κουραγιο, να τις προσεχεις!

One Happy Dot είπε...

Αφού διακριτικότατα με πήραν τα ζουμιά και χάλασα μερικά χαρτομάντηλα παραπάνω πρωινιάτικα, μπορώ να σας πω οτι η χαρά μου για τη χαρά σας είναι 100 φορές μεγαλύτερη από τη χαρά μου όταν βλέπω ενα βαζάκι Nutellas στο ντουλάπι μας...και ξέρετε καλά οτι με αυτά τα πράγματα δεν παίζουμε! Με το καλό να έρθει στο σπίτι σας η όμορφη, να γεμίσει το δωμάτιο, να γεμίσει κάθε γωνιά του σπιτού, να τρυπώσει στις καρδιές όλων μας και να είναι πάντα ευτυχισμένη και μέσα σε ενα τεράστιο ροζ σύννεφο από αγάπη!!!! Α! Και Glitter!!! (μη τύχει και περάσει ο κουμπάρος!)