16/11/12

ΑΤΑΚΕΣ. ΔΙΠΛΗ ΔΟΣΗ


Ατάκες σπαρταριστές!!! ΔΙΠΛΗ ΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

Αναρωτιέμαι πότε θα προλαβαίνω όταν θα μιλάνε και οι δυο μαζί!

 

Παίζει με τον μπαμπά της ο οποίος πάει να κάτσει στο πάτωμα.

-Δανάη, δεν μπορώ να κάτσω στο πάτωμα. Γέρασα.

-Θα πας στον ουρανό;

 

Ανεβαίνει τις σκάλες. Της λέω να προσέχει.

Γυρνάει με πολύ σοβαρό τρόπο και μου λέει:

-ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ.

Όταν φτάνουμε στο τέλος της σκάλας μου λέει:

-Είδες; Δεν ήταν τίποτα.

 

Πριν από λίγες μέρες μπήκαμε στο μετρό για να πάμε Μοναστηράκι.

Ακούγεται από τα μεγάφωνα:

ΣΤΑΣΗ ΚΑΤΕΧΑΚΗ

-Κατεχάκη, όπως Κατερίνα.

 

Μετά από λίγο.

-Είναι ένας κύριος μπροστά στην πόρτα. Πώς τον λένε;

-Που να ξέρω;

-Μήπως τον λένε Χολαργό;

 

 

Στη βόλτα μετά, της λέω να μη φεύγει μακριά μου γιατί μπορεί να έρθει κάποιος και να την πάρει γιατί θα την θέλει στη δική του οικογένεια.

-Εγώ θα του πω «μη με πάρεις, είμαι της Ελένης».

 

-Θα μου βάλεις χυμό;

-Ναι.

-Ωραία, γιατί μου αρέσουν πολύ οι χυμούδες.

 

-Φέρε μου τις κάλτσες σου να στις φορέσω.

-Τη μια δεν τη βρίσκω. Θα είμαι ξυλοπόδαρος.

 

Εγώ απευθυνόμενη και στις δυο.

-Σας αγαπώ.

-Κι εμείς σε αγαπάμε.

-Ποιοί είστε εσείς;

-Τα παιδιά σου.

 

-Θα δούμε Φιλαράκια;        (aka Friends στο Star)

-Ποιά; Αυτά που φυτεύουμε;

 

Φωνάζω στον Δημήτρη.

-Πιάσανε τον Βαξεβάνη.

-Ποιόν; Τον Μπαγκς Μπάνι;

 

 

Μονολογεί.

-Αν δεν με αφήσετε να δω το DVD, ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

 

Φτιάχνω ένα παζλ.

-Μπράβο μαμά. Είσαι καλλιτέχνης.

 

Με άλλη αφορμή

-Μπράβο μπαμπά, είσαι καλός μαθήτριος.

 

Στη γιαγιά της στο τηλέφωνο που μένει εκτός Αθηνών.

-Γιαγιά είσαι μακριά και πρέπει να έρθεις. Λυπάμαι.

 

Τελειώνει το παιδικό, τρέχει στα παιχνίδια της και λέει.

-Ξεκινάμε δουλειά.

 

Κάτι φτιαχνω στην κουζίνα.

-Μαμά θα σε βοηθήσει ο καθηγητής Βον Ντρέικ.

 

-Τι κάνεις;

-Τακτοπήζω (τακτοποιώ;)

 

Είναι πρωί, ανοίγω τα παντζούρια αγουροξυπνημένη, κάτι μου λέει και δεν της απαντάω.

-Εσύ όταν σου μιλάνε, δεν τους μιλάς;

-Μπαμπά, θέλω να δω κι άλλα παιδικά.

Πετάγομαι εγώ  και λέω: ΟΧΙ.

-ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑ ΕΣΕΝΑ, ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΡΩΤΗΣΑ.



Έχω ταίσει φρουτόκρεμα τη μικρή και έχω ξεχάσει να της βγάλω την σαλιάρα. Την βλέπει και αρχίζει να μου φωνάζει

-Βγάλε την τη σαλιάρα και σκούπισε την για να της δώσεις νερό.

ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;

4 σχόλια:

Aspa είπε...

Γελάω δυνατά!
Η μία καλύτερη από την άλλη! :)

mirelen είπε...

Άσπα, είναι για πολλά γέλια!

Katerina είπε...

Ti asteies pou einai!!! Se efxaristoume toso Eleni! Tis metefrasa ston Jerry (oses metafrazontan) kai gelasame poly!

astroneraidoula είπε...

Ωχ και είναι ακόμα μικρή.... Τι άλλο έχετε να ακούσετε!!!! Απίθανη είναι!