19/6/14

Ατάκες Δανάης ετών 4,5



Προφανώς και έχει πει άπειρες ατάκες από την τελευταία φορά που έγραψα εδώ αλλά έχω αρχίσει και τις χάνω και δεν προλαβαίνω να τις σημειώσω. Τι κρίμα! Θα ξεκινήσω να καταγράφω πιο δυναμικά! Και φυσικά και της Μιράντας που τα σπάνε.

 

 


 

Ζωγραφίζει ένα φόρεμα για μια γειτόνισσα.

-να το κάνω κόκκινο;

-ναι άλλα όχι πολύ έντονο.

-της αρέσει το μωβ.

-ναι

-ωραία τότε μπορώ να της το βάλω ΕΝΤΟΜΟ

 

 

-Δανάη έχεις δύο ελίτσες στις γάμπες σου.

-Ειναι σετ.

 

Κάνω συνέχεια ζημιές.

-Έχεις χάσει το μυαλό σου μαμά.

-Ερωτεύτηκα.

-Μα έχεις ερωτευτεί ήδη!

 

 

-Μα τι έφαγα το πρωί και κάνω συνέχεια κακά μου; Σπαγγέτι έφαγα;

 

 

Αν δεν πάω σε μία φίλη μου, θα κλαψουρίζω σε όλο το σπίτι και θα ξεχειλίσουμε δάκρυ δάκρυ...

 

Έχω κανονίσει να μιλήσω στην εκπομπή της Τσαπανίδου για το Happy Mail (τελικά η σύνδεση δεν έγινε ποτέ... κλαψ) και είμαστε σε επιφυλακή όλο το πρωί γιατί περιμένω να με καλέσουν στο σκάιπ. Απανωτές ατάκες.

-Μαμά όταν θα μιλήσεις θα εξαφανιστείς από το σπίτι;

 

-Μαμά να βάλεις αυτό το φόρεμα και να κάτσεις σταυροπόδι.

-Έχεις βάλει εδώ παντού κάμερες;

 

 

Χαζεύει φωτογραφίες στο κινητό μου, σταματάει σε μία, μου τη δείχνει και μου λέει

-Αυτήν εδώ πρέπει να τη φωτίσεις λίγο.


Καταλάθος ρουφάω με την ηλεκτρική ένα κορδόνι από ένα μπαλόνι και το σκάω.
-Συγνώμη ρε Δανάη.
-Δεν πειράζει, ήταν το μπλε. Και το μπλε δεν αρέσει σε εμάς τις γυναίκες!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: