27/6/14

This sums up the days

Έβγαλα τυχαία αυτό το βιντεάκι με το κινητό μου πριν από λίγες μέρες και κάθε φορά που το βλέπω, συνειδητοποιώ ότι μέσα του κρύβει όλη την καθημερινότητα της ζωής μας.


Η Μιράντα είναι στο μπάνιο και ετοιμάζεται να μπανιαρίσει τις μπάρμπι. Με βλέπει με το κινητό μου στο χέρι και θέλει να δει το βιντεάκι.
-Θέλω να το πάρω να το δω.
-Πες μου πρώτα τι θα κάνεις τις μπάρμπι;
-Θέλω να το βλέπω.
-Πρώτα θα μου το πεις όμως.
(εδώ καταλαβαίνει ότι της ζητάω να μου το πει ΕΥΓΕΝΙΚΑ και αλλάζει ο τόνος της φωνής της)
-Μαμάααα, θέλω να το πάρω το κινητό σου.
-(εγώ το χαβά μου) ναι τι θα τις κάνεις τις μπάρμπι; Θα τις βάλεις στο νερό;
-Θα κρυώσει το πιπί τους.
Το γιο γιό στο βάθος γιατί έχουμε ξεκινήσει προσπάθειες να αφήσουμε την πάνα.

Εδώ ξεκινάει να ακούγεται η Δανάη που σφαδάζει από ...πόνο.
-Δανάη τι έγινε; (ψυχραιμία...)
Η Δανάη χτύπησε το πόδι της και κλαίει.... Είναι ντυμένη με πιτζαμάκια ακόμη και φοράει τιάρα!

Η Μιράντα τρέχει να δει τι έχει πάθει.

Το σπίτι χάος. Το nickelodeon στο background.

Αυτά! Καθημερινότητα!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: