18/5/16

Δελτίο καιρού

Ο καιρός θα βελτιωθεί από αύριο. Λες και κάπου γράφει ότι σε όλους αρέσει η λιακάδα. Κι αν σου αρέσει αυτό το ψυχρό αεράκι μόλις βγαίνεις από το σπίτι; Κι αν λατρεύεις την πολύχρωμη ομπρέλα σου που έχεις τόσο καιρό να χρησιμοποιήσεις; Κι αν στα παιδιά σου αρέσουν οι λακκούβες με τις λάσπες και τις γαλότσες τους; Τότε ο καιρός δεν θα βελτιωθεί από αύριο. Θα έχει εκείνη την αρρωστημένη αυγουστιάτικη ζέστη που ήρθε πριν καλά καλά φτάσει στη μέση του ο Μάιος. Ο καιρός θα βελτιωθεί μόνο μέσα σου.  

Κάθε ημέρα έχω πολλές power στιγμές. Το πρωί όταν οδηγώ επιστρέφοντας από τις παραδόσεις παιδιών στα σχολεία, λίγο αργότερα στο περπάτημα της μισής ώρας (θα μπορούσε να είναι και της κακιάς ώρας αν σκεφτείς τι βλέπουν τα μάτια μου), την ώρα που περιμένω στο φανάρι το μεσημέρι. Εκείνες τις στιγμές, κι ας μην κάνω τίποτα σημαντικό, είναι οι πιο δυνατές στιγμές της ημέρας. Και είναι επειδή είμαι μόνη μου και ελεύθερη να σκεφτώ. Έχω ανάγκη να σκέφτομαι. Όχι κάτι ιδιαίτερο, όχι κάτι σοβαρό. Δεν έχει σημασία η ίδια η σκέψη. Θέλω απλά να κουνιούνται τα γρανάζια εκεί επάνω. Να βάζω πράγματα σε σειρά. Να χαίρομαι για κάτι. Να χαμογελάω ενώ θυμάμαι κάτι. Να προγραμματίζω. Να ονειρεύομαι. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς το μυαλό μου. Θέλω να χωρέσω όλα τα πράγματα εκεί μέσα.

Έχω και πολλές shity moments. Όταν υποκύπτω και φέρνω το μεσημεριανό στο τραπέζι του σαλονιού. Όταν ξεχνάω να πάρω νερό μαζί μου στην παιδική χαρά. Όταν βρίσκω τα βιβλία της στο τραπέζι ξεχασμένα ενώ είναι ήδη στο σχολείο. Όταν πάω για ύπνο με γεμάτο νεροχύτη στην κουζίνα.
 
Ο καιρός θα βελτιωθεί από αύριο. Δεν θα με πείραζε να είναι και άστατος. Δεν θα με πείραζε και να βρέχει. Μπορώ να προσαρμοστώ ακόμη κι αν χιονίσει καλοκαιριάτικα. Ακόμη κι αν υπάρχει πιθανότητα για πρόσκαιρη βροχή στα ηπειρωτικά. 

Στο μυαλό θα βελτιωθούν όλα. Όχι μόνο ο καιρός. 


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ελένη, ακόμη μου αρέσει πολύ το blog σου!Από τα πολύ, πολύ λίγα που ξεχωρίζω. Κρίμα που μου πήρε τόσο καιρό να σε ανακαλύψω. (Ελίνα)

mirelen είπε...

Ελίνα έγινες ανώνυμη; Μα γιατί τόση αποχή; Ευχαριστώ πολύ, κι εγώ είχα βρει κάτι πολύ δικό μου στα δικά σου!

Ανώνυμος είπε...

Nαι, επανήλθα στο παλιό μου status. Αυτό της αναγνώστριας. Αυτό μου αρέσει περισσότερο για πολλούς λόγους. Τα έκλεισα όλα γιατί δεν είχα σκοπό να τα ξαναχρησιμοποιήσω. Είχα πει το blog να το αφήσω κι ας μη γράφω, αλλά ξέρεις πως είναι με τις αντιγραφές που ο καθένας παίρνει και μετά ψάχνεις τα κείμενά σου αλλού, οπότε είπα τελικά αναθεώρησα και το έκλεισα εντελώς για να μην μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία κάθε τρεις και μία. Φιλιά (Ελίνα)