25/3/06

Τώρα που το θυμήθηκα…

Ρε παιδιά έχω κι ένα blog! Αλλά δεν έχω φανατικούς αναγνώστες να με αναζητάνε οπότε γράφω όποτε έχω διάθεση κι όταν έχω κάτι να πω! Λοιπόν, έχω ένα προαίσθημα ότι από εβδομάδα θα έχω δουλειά! Κατά 90% η απάντηση θα είναι θετική! Δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά αλλά μάλλον είμαι σε καλό δρόμο. Και τη Δευτέρα έχω κι άλλο ένα ραντεβού για δουλειά, στο ίδιο αντικείμενο! Κοίτα που πέσανε όλα μαζί τώρα και δεν θα ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω! Μήπως να το παίξω λίγο ντίβα σαν την κυρία;
Κατά τα άλλα, σήμερα Εθνική εορτή! Τα αεροπλάνα κάνανε παρέλαση το πρωί κι εμείς τα βλέπαμε και στην τηλεόραση και από τη βεράντα μας! Μετά μπακαλιαράκι με ολίγη σκορδαλιά! Και μετά απογευματάκι με ανιψάκια και αδερφάκια! Και μανούλα! Για βράδυ, προτείνω λίγο Jack Bauer να πάει στο καλό κι η φορ σίζον! Αύριο λέμε να πάμε για κοψίδια στους Θρακομακεδόνες! Κράτα την όρεξη σου!






1 σχόλιο:

Psipsinel είπε...

eeee? pirame ti doulia? good luck :)